- Morgonstund har guld i mund...?

Klockan sju ringde klockan och jag hoppade glatt upp ur sängen...nja, kanske inte men efter ett tag så piggnade man allt till. Drog med mig fredrik till stallet för lite utsläpp av hästar som förövrigt gick grymt bra, alla skötte sig exemplariskt, hur mysigt? Ännu härligare var att vi var hemma till halv nio då vi käkade frukost, och nu har vi hunnit med en lång promenad och klockan har precis slagit 12. Ur härligt, hela dagen ligger framför oss, och det är söndag!! Heeelt galet alltså, och nu sitter jag här och dunkar dansband för fulla muggar. I natt i natt är det du är det jag?

Kommentarer
Postat av: carro

visst e de mysigt med nyvakna hästar :) tack igen för att du finns <3

2010-09-12 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0