- When the night...

Vissa dagar ställer man sig frågor som man annars aldrig skulle ställa sig. Ibland blir man bara så där äckligt djup, och man funderar vad meningen med livet är. Jag vet vad det beror på, och jag vet att jag inte är ensam om att känna så här vissa stunde. Men i nuläget blir det bara värre då jag egentligen inte borde känna så här. Det är faktiskt inte ett dugg roligt, det är så man vill morra. Huvudet är upp och fötterna är ner men mer än så är det liksom inte. Nedstämd, trött och allmänt irriterad, inte lust till något alls. Tur kanske då att man har saker inplanerade så att man inte bara sätter sig i ett hörn och ruttnar. Nej, det finns ingen risk för det just nu, även om man gärna skulle vilja det. B-uppsats, middag hos mormor och semifinal i Eurovision står på schemat imorgon. Egentligen inget ansträngade, uppsatsen kan dock vara en del till mitt märkliga humör. Även om läget är under kontroll smyger en sån där stressad känsla upp, undermedvetet typ? Nej, jag lovar att jag inte ska analysera detta något mer.
Upptäckte precis också att min "komma" knapp strejkar, vad i helvete!! Måste trycka stenhårt, och på rätt sätt annars händer det ingenting!!!

( Var det bara jag som började associera till något helt annat än en dator just nu? Förmodligen inte...xD)

Tror det är dags att nanna kudden nu alltså!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0