- Money for nothing

En ny version av uppsatsen har flugit iväg över nätet och förhoppningsvis landat i vår handledares box. Hoppet är stort om att den ska vara godkänd för opponering nu. Hoppas hoppas hoppas. Jag har i sinnet redan tagit sommarlov typ. Trots att pengarna rinner mellan min fingrar så ska jag vara en glad prick i sommar. Jag ska försöka se fram emot Turkiet och jag vill åka till Kolmården och kanske unna mej en glass. Där emellan ska jag försöka få alla tider jag bara kan i växeln, jag behöver money, jag behöver spara ihop till ett bra sparkapital till en kommande bostad. Haha, jag är en djup prick jag. Nu är det dags att sluta babbla

Ciaao amgios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0