- Always on my mind

Hade tur idag, regnet höll sig borta under hela ridturen. Idag var en sån där dag då det var underbart att bara vara själv i skogen och känna vinden svepa runt öronen. Pigg och söt häst gör ju inte det hela sämre heller.
Hem och duschade för att bege sej upp till Univeristetet, det var inte så ansträngande. Dock tror jag att jag håller på att bli förkyld eller nått. Är piss trött, och känner mig väldigt loj. Positivt är dock att jag ska få jobba på fredag, underbart! Pengar pengar pengar, kan behövas inför sommaren;D

Ska snart skjutsa min broder till Skutberget, blää. Ska försöka ta en promenad undertiden eller nått, vågar man det? Tar med mej Bobbsen som sällskap tror jag. Dryyygt!! Sedan ska jag hem och se på Eurovsion song contest, Semifinal 1. Kul!

That´s it for this time
KYSS!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Åh, tack för påminnelsen! Är Sverige med eller kom de direkt till final i år..? Neee..?:p

2010-05-25 @ 19:58:02
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0