- This is my life

Jag vet mycket väl att jag  borde vara nöjd, men jag kan inte gömma min besvikelse. Godkänt räcker, men jag blir så grymt besviken på mig själv, borde ha ansträngt mig liite mer och försökt göra liite bättre. Borde ha kollat igenom det typ tre gånger till innan inlämning. Jag vet inte, men kanske är det ett sjukligt beteende, för lusten till att fortsätta sjunker varje gång. Jag är godkänd, det borde räcka!!!

Imorgon däremot kommer det bli en bra dag tror jag. Änntligen helg, änntligen händer det något. Stallet tidigt imorgon och då ska jag banne mig rida båda sötnosarna!! Sedan ska jag träffa Leils vilket inte var igår direkt, på tok för sällan, därpå blir det myskväll. Amen jag gillart!! Förhoppningsvis kommer den här helgen göra mig ägare till en skinnjacka också!! Hoppas kan man ju alltid göra;D

Nu ska jag göra mig i ordning inför natten!! Nattinatti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0