- Ska jag anse mej färdig tro?

Här sitter jag, fortfarande framför den lilla rosa och skriver för fulla muggar. Tror dock att jag har bestämt mig för att va klar, men jag vet inte. Jag hatar att komma till den där fasen då det är dags att bestämma sig för att avrunda, har man fått med allt, har man skrivit det dom vill, räcker det? Eller kommer det straffa sig i slutändan? Tror iallafall att jag ger mig för idag, får sova på saken och är det något jag vill lägga till får jag väl göra det imorn då. Det där löser sig alltid.
Har insett att jag kanske borde lägga upp mer bilder då det gör det hela mer intressant. Det krävs dock en del ork till det. Nej nu ska datorn få vila, den har faktiskt arbetat konstant sedan klockan ett idag, nästan 12 timmar jue. Stackars liten!!!

God natt alla söta!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0