- Vad är meningen med rubrik?

Vet med mej att det är fruktansvärt dåligt med bilder på det här stället alltså, men vad göra? Har haft det toppen sen sist, studentfirande, ridning, uteservering och Kolmården! Allting har varit kanoners, synd att klaga. Kolmården var super mysigt, söta djur och underbart sällskap <3. Imorgon ska jag änntligen släpa mig iväg till jobbet. Ska faktiskt bli riktigt trevligt. Behöver verkligen lite pennings. Efter det ska jag ta och travträna lilla Gloi, och jag planerar att cykla. Jobb, cykling och ridning? Kommer jag att palla, absolut om det är fint väder, annars blir jag deppig!! Kanske borde ta att krypa till sängs. Med tidigare erfarenheter i bagaget vet jag med mej att jag aldrig kan sova inför ett jobbpass. Något som resulterar i att man är fruktansvärt trött när man väl kommer till jobbet, något som i sig är otroligt pinsamt då man är där så sällan. Hur framställs man liksom om man kommer och är helt utsliten? Lat kanske? Men det är inte hela sanningen, sanningen är att jag alltid är så nervös för att jag inte ska ta mig upp i tid, och då ligger man och vrider och vänder på sig ända tills klockan ringer. INTE okej! Så nu, SKA jag sova när jag väl lägger mig, ska försöka att koppla bort att jag ska upp tidigt. Önska mig lycka till!!

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0