- Like a melody in my head

Och där avslutade vi den här terminen, den fjärde terminen på universitet, helt vansinne. Har avklarat två stycken B kurser, vilket innebär 2 uppsatser. Visserligen är inget betyd utsatt på den sista än, men godkänd tror jag iallafall den blir. .Så skönt!
Hoppas det blir en bra sommar med en mix av nöje och jobb, liiiite mer jobb än vad jag redan har skulle inte sitta helt fel i plånboken, men det blir att göra det bästa av situationen. På lördag far jag och Freddie till Kolmården för att titta på djuren och senare i sommar Turiket. Haha på tal om det så hämtade jag mitt pass igår. Det är ju ingen vacker syn som möter en när man öppnar det om man säger så^^
Borde få tummen ur och ta och plocka ordning i mitt kära rum. Vi gör ett försök iallafall!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0