- En gnutta tidsfördriv

Börjar kännas allt mer värdelöst att blogga. Vad ska man skriva i en blogg? Inget personligt, men samtidgt vill en del läsa personligt. All glädje ska skrivas och absolut ingen sorg. Men skriver man för mycket glada saker finns det människor som bli förgrymmade då också. Det spelar liksom ingen roll. Ibland känner man att man har något riktigt bra att säga, medan andra dagar känns det bara totalt värdelöst. Som idag, när jag mer skriver för att få tiden att gå. Skriver för att klockan snart ska bli halv fem så att jag kan hoppa upp på cykeln och trampa iväg till stallet. Så att jag sedan kan komma hem och äta något riktigt gott. Jag ska inte klaga, för jag är ledig imorgon och hela helgen. Men känner att huvudet börja hänga lite, en liten strejk på grund av alldeles för många timmar framför en skärm som resulterar i dålig och flummig text i en dålig blogg.
Hm, jag kan nog konstatera att det här inte resultera i något bra, vi slutar upp här och nu, går ihop och packar  hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0