- En dag närmare

Haft en mysig ledig dag idag. För en gång skull uppskattade jag ledigheten. Annars är det ofta bra töligt att gå runt hemma och titta på spindlar och annat skumt? Nää, men idag var det helt okej, pysslade lite hemma och sen cyklades det ner till stan för köp av lite glass i solen. Det var fett najs, så att säga. Tror bestämt att jag ska ta mej en tur med vovven snart och röra på benen, älskar att promenera!!

Snart är det midsommar, som jag har längat. Hoppas på massa mys och sol, och god mat!! Tänker inte ställa några högre krav än så...

Hatar att Fritzon jobbar natten också!! Inge vidare det där med nattjobb tycker jag, han bliir så tvär;D Sur och tvär, som en tjej med grov PMS!! hihih tur att jag slipper träffa honom imorn ändå!!^^



En hemsk gammal bild, men jag bjuder på den! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

aaw :)



Kom på nu att jag har kommenterat vääääldigt dåligt! sorry :)

2010-06-24 @ 03:05:59
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0