- Slå mig bebis en gång till.

Heellllo!!
What´s up?!
Här är allt som det ska, huvudet är upp och fötterna ner så att säga. Lite trött i knoppen, och en aning i kroppen, men inte i snoppen, hoho xD
Shit, alltså, jag är nog övertrött alltså!!
Tur byte avklarat, sista helgen i juli är jag en död man (kvinna) *host*
Börjar längta till Turkland ja, älskling och jag bara, trevligt! Förövrigt är väl älskling ett väldigt fult ord? Inte innebörden kanske, men alltså, älskling älskling, det blir bara hemskare och hemskare ju fler gånger man säger det alltså. Jag menar, hallå, engelskan är ju något flashigare, honey, baby, sweetie och så vidare. Honung, bebis, sööötis? HAHA, skrattretande alltså...
Kanske läge att lägga ner nu alltså
See you later alligator!!! Kysss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0