- That´s what friends are fore

För en gång skull är vi vänner, under hela resan. Både före och innan. Kan det bero på mitt allt mer stabila humör, eller har det med något annat att göra månne? Jag vet inte, och jag tänker inte spekulera mer i det, huvudsaken är att det är bra, och det är det minsann.
Jag saknar, det pirrar, och jag känner mig rysligt kär. Kan ju inte bli bättre, hihi. Längtar gör jag också minsann!!

I helgen var jag i Estocolmo hos mina kusinos! Mucho trevligt var det, lite shopping blev det, men vill shoppa mer, eller rättare jag behöver det, har en del saker som behöver klaras upp. Dessutom lyckades jag bränna min ena axel jätte mycket och den andra lite gran. Det gör ont, så det får gärna ta och regna ett tag nu så jag hinner rehablitetera mej;D ho ho...Det är schnyggt vill jag lovar er mina vänner. Kanske att jag bjuder på en bild så småning om...Cliffhanger or what!!

Kommentarer
Postat av: Böske

bra att ni är vänner både före och innan! ;D

2010-07-05 @ 15:21:13
URL: http://leilaboske.blogg.se/
Postat av: Böske

bra att ni är vänner både före och innan! ;D

2010-07-05 @ 15:21:38
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0