- Puss med kram

Här har det inte hänt saker på länge men vem bryr sig? Har inte kanske något att skriva just nu heller, men jag ger det ett försök, så att det inte blir ett allt för stort hål i historiken. I kväll var jag och Blomson på bio, såg Göta Kanal 3, inte den bäsgta film jag sett, inte heller den sämsta, men mer som en i mängden. Inget speciellt liksom...
Idag drog även mitt seriösa liv igång, tog helt enkelt med mej Leils till Friskis & Svettis, och sen körde vi igång, oj oj som vi träna, och det här var ingen en gångs företeelse, åh nej då, imorgon ska kortet köpas och sen är vi låsta dit i minst 4 månader, så det så! Beachen - 10, hell yeah!! Mer än så har inte jag att komma med just nu, förutom att det är svinkallt ute, men vem klagar? Inte jag iallafall, moahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0