- Snabba cash, men lååång daag!

Igår hade jag och Fritzon varit tillsammans i 2 hela år och det firade vi med bio. Snabba Cash. Den var inte så bra, fruktansvärt mörk och inte en gnutta lycka någonstans. Satt och stört grina de sista 20 minutrarna, men på något sätt måste man ju se fortsättningen, annars får man leva med en massa frågetecken?  Nääj, men ärligt talat kändes det som en riktig killfilm. Jag kan dock ta det då jag gick med min älskling och han var värd att se en "killfilm" efter  2 år med mej, eller nått hhaha xD
På lördag ska vi fira liiiiite till, läääängtar som en galning,  plus att melodifestivalen börjar då!! Jippi!!
Dock har jag det stora problemet med tentan som jag får imorn, kommer göra allt som står i min makt för att skriva klart den så fort jag  bara kan!!

Dessutom har jag gått och  blivit förkyld, och jag längtar heeeem!! Kommer säkert bli problem med att ta sig hem på grund av all snö...då döööör jag!!! Vill hem och sova!!!

Kommentarer
Postat av: biiiiaaaaaa

ja, en besvikelse på snabba cash ;(

håååppas du å freddy hade en fin helg :)

2010-02-04 @ 14:15:58
URL: http://biaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0