- Keep on walking

Här sitter jag och tragglar med min kära hemtenta som verkligen inte vill bli klar. Har ingen som helst motivation till att skriva, och har inte haft det på hela tiden. Brukar ju inte vara så här hopplöst annars direkt, men jag ska försöka bita ihop och printa ner lite ord. Får hoppas på det bästa sen!

Har hur som helst haft en toppen helg med den bästa jag vet!! Tog bussen till Bergvik igår, tog bara 40 minuter härifrån (läs med ironi). Mötte upp Blooomie där, och då shoppade vi loss på godis och annat nyttigt. Melodifestivalen började ju igår, plus att vi firade vår 2 årsdag från i tisdags :D. Vi åt räkor och choklad fondú, vi doppa INTE räkorna, utan färsk frukt, det var gryyymt!! Var lite besviken på de tvälande i dock, däremot blev jag kär i Salem, söta lilla Salem!!! haha resten kunde typ gå och gömma sig. Hoppas det blir bättre till nästa vecka, då jag åter igen kommer sitta bänkad!!!

Ont i magen som ett djur har jag också, vilket inte underlättar min motivation direkt. Nää, tar en till paus från tentan nu tror jag, blir att sitta upp i natt, puss på det!!

Kyyyyyyyyssssss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0