- Alla hjärtans dag <3

Alla hjärtans dag är snart till ända, och jag kan inte påstå att det har hänt något speciellt just för dagen. Som jag nämt tidigare år så är det en överskattad dag, vare sig man är tillsammans med någon eller inte. Men visst kan man inte låta bli att bli en gnutta med dragen i detta jippo. Ett utbyte av rosor och inköp av glass på Lidl hann vi dock med, och något som betydde mycket för mig var sällskapet till stallet. Fick proffs assistans av min älskade pojkvän, och det kan knappast bli trevligare än så:) Han var så duktig så, bar vatten och fixade halm, och ojoj!!! Det var najsigt. Anyways, jag hoppas att alla har haft en toppen dag, vare sig man har firat Alla hjärtans dag eller inte, man kan faktiskt ge kärlek på många olika sätt, inte bara i "par-relationer", glöm aldrig det!!! <3

KYYYYYYSSS!!<3



Lite söt är han allt i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0