- That´s why

Med risk för att verka otacksam, vilket är det sista jag är, så vet jag faktiskt inte vad jag vill. Meningen är att man ska känna sig behövd, och det ska självklart vara ömsesidigt, jag i min tur ska absolut visa vart jag står. Men ibland känner man bara hur den där motivationen bara försvinner. Känslor som man ska akta sig för att visa väcks inom mig som en vulkan som närsomhelst kommer explodera. Och det vet vi ju alla vilka konsekvenser det kan, störningar infrastrukturen och grejjer, något som kanske ska försöka att undvikas.

Neej, jag vet faktiskt inte hur jag kommer göra. Just nu känner jag mig inte alls taggad. Men vi får se, jag kanske ändrar mig, det får tiden utläsa. Men just nu känner jag bara att jag inte orkar med saker som drar energi...

Hoppas att jag hittar på något roligt imorgon så att jag kommer på andra tankar. Om inte annat så ska jag till bibblan och låna någon rolig bok som jag kan läsa. Så det så!

Fuck off suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0