- Någon som vill byta...?

Jag fullkomligt hatar den här skiten. Man mår bara jääävligt dåligt, har inte lust med någonting, och allt är bara skit! Jag hatar hatar hatar, det fullkomligen suuuger!!! Ghaaaaaaaaaa!? säger jag.

Och vem fan uppfan iPhonen, den borde ju bara gå och dra något gamalt över sig. En fullkomligen värdelös uppfinning som drar batterier och förstör samhället!! Tacka vet jag en gammal hederlig mobiltelefon, tänker aldrig sjunka så låågt som till iPhone nivån!!

Utöver det så undrar jag vad shestore.se håller på med. "Vi skickar din beställning nästa vecka", så faan heller, jag har då fan inte sett någon skymt av någon jäävla beställning vare sig via mejl eller IRL!!!

Synd att en sådan toppen dag ska avslutas med en massa skit!!! Hata hata hata!! USCH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0