- Gamla minnen och usel service

Känner mig allmänt depp, känns som om det mesta går emot och att man kämpar i motvind. Wääk!
Dagen började i bott, men stegrade till det bättre ju längre dagen gick. Mötte upp lilla Bea. för hemligt uppdrag. Något som i princip var Mission Impossible!! Det är bara så typsikt när en annan ska göra något, och just nu när man känner som man känner. Jaja, vi deppade lite gran men tröstade oss med en varsin iskall cola. Gott!! Satt och tjatade hur länge som helst, lovely!! Sedan besökte vi Mitt i City, eftersom att det var så kallad VIP-kväll. Där bjöds det på glass, GB:s Bröllops strut närmare bestämt, mycket trevligt. Sedan åter uppväckte jag gamla minnen, fina härliga minnen. Jag skjutsade nämligen Bea på cykeln, och vi åkte över Älvkullens skolgård, var väl ungefär si så där 2 år sedan jag och Leila gjorde denna bedrift. Det var en härlig känsla på något sätt, lite saknad, men samtidgt drog det ändå inte så där mycket som jag trodde. Till skolan alltså, nää jag saknar inte Mr Brown och all den där betygs hysterin. Jag hade inte topp betyg, men det går att fortsätta leva ändå verkar det som;D
Anyways, sa adjö till Bea och började cykla den gamla skolvägen hem, det var faktiskt riktigt mysigt. Det kändes som förr i tiden, kändes faktiskt inte som om det var hela 2 år sedan sist. Jösses vad tiden går fort.

Måste även berätta att jag precis har deklarerat heeelt själv och för första gången i mitt liv. Det kändes rätt bra, och jag hoppas att jag gjorde rätt. Funderar även på om man måste lämna in kontouppgifter till banken även om man gjorde det vi nätet? Tror det, så kanske får försöka hinna med ett litet snabbt bankärende imorgon? Vill så hinner man. Blev väldigt sugen på Avocado, kanske bäst att sova?

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0