- Varför varför varför???

Jävla griiiis!! Har insett hur mycket jag har att göra den närmaste framtiden och jag förstår ärligt talat inte hur jag ska hinna!! Det är en lab här och en lab där, ett seminarium hit och ett seminarium dit, och en nedrans massa sidor att läsa, som jag inte ens har börjat med, då jag har dragit mej för att göra det då boken suger!!!!!! Varför måste litteraturen jämt jämt jämt vara på engelska, och varför måste den vara så stört tjock, och varför måste sidorna vara tunnare än i en tidning?! Va, svara då för i helvete!!!!
Åh, jag har jobbat idag, och är inte på världens bästa humör, känner mig så grymt opeppad, vill ligga och sova bort förkylnings fAn som jag har drabbats av, och jag ska vara i något stall hela helgen och mocka en massa skit, och nej jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Människor hit än dit, och man vill göra allt och ingenting, och NEJ, jag vet inte vart jag ska börjar och inte vart jag ska sluta. Vill flytta, men kan inte, varför kan jag inte? Har inga pengar, varför inte? Har inget jobb, varför inte? FÖR ATT JAG PLUGGAR FÖR ATT SEDAN FÅ ETT JOBB!! Jävla värdelösa liiiiiv, varför ska människor tro att de är så nedrans smart för, ser det ut som om alla dessa djur i världen någonsing har pluggat? Näää, men de klarar sig minsann än då, de har utvecklat ett sjätte sinne som hjälper dem att veta när något är fel typ, eller något i den stilen!

Det har nog inte undgått någon att jag är trött och grinig nu? Det stämmer så in i helvete, varför kan ingenting bara vara enkelt och roligt!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0