- Sjuklig!

Det kliar i halsen och i öronen, och jag börjar tycka fruktansvärt synd om mig själv alltså. Typiskt mig när jag börjar bli sjuk xD Men vem tycker inte synd om sig själv då? Har varit en grymt lång dag också tycker jag. Gick upp hyffsat tidigt för att gå ut med Bonzo, och sedan åkte jag till stallet. Tog mig en härlig tur på pållen i skogen ihop med Anna. Det var trevligt, inte för att vi sa så mycket men, vi var båda lite krassliga, hon något värre kan jag tänka mig:/ Usch vad det är jobbigt att känna så här, man vill göra något åt det men det finns verkligen ingenting du kan göra!! Vem kom på att bli sjuk?!
Nää nu ska jag gå och dra något gammalt över mig, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0