- Plugg och en massa annat...

Igår hade jag den sämsta besöks statistiken ever xD OMG, men det är inget vi pratar högt om, okej?;D
Anyways, har hört rykten om att det snart vankas en födelsedag, helt sjukt vad fort det går, men snart är man 20...
Roligast var helt klart att fylla 18, det var nog en av de bästa födelsedagarna jag har haft, men sen äger det ju att fylla på en fredag också, kan ha hjälpt till lite...
Just nu är det grymt mycket att göra på universitetet också, blääk, orkar inte, eller jo det är rätt kul och intressant, önskar bara att jag visste vad kursen går ut på!! haha bra där^^!
Imorgon blir att plugga typ hela dagen, grupparbete och seminarium och grejjer, och sedan till stallet och sedan städa, och jösses amalia!! Hoppas vi blir klara bara så att jag kan ta ledigt på onsdag...
På torsdag blir det cut, cut cut, bort med håret!! Klippning och lite färgning/blekning? Vi får se vart vindarna bär:D Lääängtar, är så trött på kråkboet just nu, haha
Nää, sängen får allt bli nu tror jag innan jag stupar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0