- Gott humör, eller vid god vigör..

Är sjukt shopping sugen!! Vill shoppa en massa kläder och grejjer, men det är alltid så när man sitter hemma någon kväll, just när man är som längst ifrån en affär, och sedan när man väl får chansen, nä då är man icke på humör. Jag säger då det.
Jo, annars då? Sitter här helt ensam, har dock satt på mig ett illrött läppglans och ruffsat upp håret en aning, känns lite bättre då, ny noppade/färgade ögonbryn också, naajs!! Det blev väldigt bra faktiskt!!
Hm, funderar dock på om jag ska krypa ner i sängen, ska upp tidigt tidigt och mocka i stallet och så dära, kan bli mysigt tror jag:)
God natt alla söt saker där ute så hörs vi!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0