- En evighet, en kort sekund...

Allt är tungt. Jag vet ingenting. Orkar ingenting. Orkar inte bry mig, orkar inte ta tag i saker, nää, jag vet verkligen inte!! Ögonen svider och läpparna är slutna, vill inte säga någonting, hjärnan vill inte sammarbeta. Ghaa, jag blir så tokig, jag vet varken ut eller in...
Vad vill jag, vad vill jag inte? Vad är rätt, vad är fel?
Nää, nu ska jag gå och fortsätta se på den uselt dåliga film/serie som är går på kanal 4 just nu. Svensk/Tyskt drama? Alltså seriöst hur länge har det inte varit ute med dubbad film!! Pippilångstrump och Beck. Ha, det komiska är att pippi är med i denna nya plåga också, dock typ 40 år äldre och kriminalare xD Jaaa, det var väl kanske inte så bra som jag hoppats på, men har man väl börjat se så får man väl ta att se klart också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0