- Grr, jag gillar inte det här....

Ibland undrar jag faktiskt vad meningen är med livet. Det ska skällas, anklagas och alltid ska någon pekas ut. Vem är den skyldige? Ibland kan den "skyldige" vara rätt oskyldig enligt mig, om man till exempel har anförtrott någon någonting, och i sedan kläger denne "någon" detta inför den personen det gällde. Men vem åker dit, jovisst, ursprungskällan såklart, som står där och inte fattar någonting. Det är så tråkigt att alltid höra saker som folk stör sig på, och jag erkönna att man blir likadan. Man letar fel och hittar man inget fel på direkten så letar man minsann tills man finner åtminstonde ett litet fel, för vem kan vara felfri? Sedan kan man anklaga folk för en mängd med saker för att ja, ja, varför ska man göra detta?
Jag erkänner att en del saker som en del personer gör vi fel tillfällen kan blir riktigt störande. Så störande att man säger det rätt ut, utan att tänka på vad konsekvenserna kan bli...
Ibland kan man bli så arg att man säger fruktansvärda saker, och det grundas oftast i att man sjävl mår så himla dåligt.
Ibland önskar jag att jag läste psykologi, och utbildade mig till psykolog, men jag skulle aldrig orka plugga i minst 5 år till, så den tanken går fet bort!

För att försöka tänka på något annat så tänkte jag uppdatera er om min dag. Åkte till stallet relativt tidigt imorse, tog en uppfriskande ridtur med Smarrebarre;D (Smarinn) och sedan fick man en massa sällskap till nästa tur. Gloi var hel mysig att rida, men det va skönt ändå att man hade lite backup, haha
Klämde mig gjorde jag också, det där skinnet mellan tummen och pekfingret ni vet, ajaj, har världens blodblåsa där nu:O Går dom ens bort av sig själva? Hoppas, för jag har ingen lust att pilla xD

Nääj, nu får det nog bli natten, ska kanske försöka läsa spurten i Män som hatar kvinnor också, den är bra, men oj så lång den är, man behöver verkligen gott om tid för att få slut på den, något jag inte har haft på senaste tiden. Så ja, läsa får det bli...
Nattinatti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0