- Good mood

What shall I say? Har sett This is it, igår visserligen, men är nu helt såld på Mr MJ. Så kan det gå.
Hade en monster uppgift tills idag, som skulle redovisas på ett monster seminarium, hm, idé och teoritraditioner är kanske inte min starkaste sida, men när man väl börjar tänka inser man att det faktiskt är ganska intressant. Hur som helst, nu är det över och jag hoppas att det blir godkännt iallafall. Såg att den senaste uppgiften gick bra iallafall, härligt!

Lunchade med trevligt sällskap idag, vilket får en på ett strålande humör, sedan bar det iväg till stallet det jag möttes av ännu mer trevligt sällskap. Anna och hästarna, äkta sötnosar det! Smarinn var jätte söt och gosig idag:) Därefter blev det middag och fika hos mormor, och sedan hem för att se på "mammas pojkar" så jag borde väl inte klaga...och det gör jag ju inte heller!

Imorgon ska jag jobba igen, något jag inte har gjort på länge. Rätt skönt ändå att jobba kvällen så att man får sova lite, men jag är ändå lite nervös, alltid lika rädd för att ha glömt bort allting, eftersom att jag inte är där så ofta längre. Men det löser sig alltid.. Kvällen kommer sedan spenderas framför idol, och runt 10 rullar bilen till stallet för att fodra pållisarna, naawie...

Summasumarum: det har vart en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: böske

haha we love you MJ! :D

2009-10-30 @ 12:53:01
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0