- Ajjdapajjda presenterar...

Här sitter jag i sängen och skriver på min rosa "blogg" dator. Änntligen kommer den till användning då vi i helgen har kopplat in trådlöst nätverk, catshing!! Så ja, nu borde jag väl bli en seriös bloggerska som det så fint heter. Tror dock inte att det är något för mig, dessutom är mitt liv allt för ointressant för att fånga tusentals läsare. Så, tyvärr får nog glömma den tanken...
Har vart en toppen helg, men kommer inte skriva om det för än imorgon, så att jag faktiskt kan få fylla när jag väl fyller. Jaaa, jag blir 20 år imorn, Oh my god!! Craaaaaazy!!! Så kan det vara...vi väntar helt enkelt med det tills imorn hur som helst.
Däremot gillar jag min dator hihih, den är bara såå söt asså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0