- 20 år och ett år äldre...

Jaha, då börjar man inse att årets födelsedag börjar lida mot sitt slut. Har varit en jätte bra dag, dock med en uns av besvikelse, kanske att förväntningarna var för höga och ouppnåliga...undermedvetet så klart!! Hade kanske önskat lite mer av en del, och då menar jag självklart inte presenter!! Herregud, det vore ju illa...
Nä, men jag har haft en bra och lugn dag, promenerat och ätit en massa gott, mumms!! I helgen kom mor och far hem med en fin fin Tv, very naajs, och routern som införskaffades känns som en gåva i sig, änntligen kan ja använda den söta lilla rosa...!! Smycken, grytor, pengar, en fin fin ljusstake och OTH boxar, naaajs!! I like!! Ligger här i sängen och ser ett avsnitt just nu, my favourite!!! Wiiihoo!! Nää men vad ska man säga, jag är nöjd, fick en pizza av mammsen också, det va goooottttt!!! Man borde fylla år oftare;D Tack alla för alla fiina ord, uppskattas som bara sjutton, ni skulle bara veta hur glad jag kan bli av ett litet sms lr inlägg, det betyder guld!! <3 Tack än en gång, ni har gjort min dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0