- Very nice

Har haft en galet bra helg alltså. Bea besök på fredagen vilket absolut inte var väntat, utan en sånt där kul infall, urmysigt hursomhelst, och bör göras om snaaart! Resten av helgen spenderades med lilla Anna i stallet, lördagen var kanon, söndagen var något blöt och kall, men med ett uppehållsrum och ett varsitt element överlevde vi även detta. En massa pepparkakor intogs och, närmare bestämt en hel burk, kanske inte det bästa för magen, men gott var det;D
I går var jag på universitetet och fixade klart PM nummer 2, brudar vi äger!! Och sedan ett kärt återseende, nämligen Leils som vart på ute på vift i London, välkommen hem, haha!! Hängde även med min kär mor till Bergvik då hon var på jakt efter en sjal, och sedan tittade vi på skidoveraller, vet inte vad jag vill ha? Svart kanske, eller ska man satsa på nått roligt? Hm, svårt det där alltså. Får väl ta och titta lite till och se vad man faller för, är ju inte direkt någon panik, vem vet kanske inte ens blir någon skidåkning i år? Jag menar, hur ofta har jag åkt hitills? Inte varje år precis, haha jaja, det där löser sig nog:)
På fredag åker jag till Estocolmo, mycket trevligt, mycket trevligt!!:D wiiihoo!!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0