- Upp - och ner...

En tur på stan med Leils blev idag, mycket mycket trevligt, massa mat och massa prat, välbehövligt tror jag:) Satt på melkers i flera timmar, blev inte så mycket shoppat för min del, däremot var Leils på hugget, plattång, toppar och vad var det mer? Ja, mycket blev det iallafall:D Kul!

Nu sitter jag och fryser häcken av mig, det är så mega grymt kallt i huset så det är inte klokt alltså. Tanken var dock att jag skulle följa med Leiloop och Petrus på en tur, men insåg att jag inte skulle vara något vidare till sällskap, trött som ett djur, hur jag nu kan vara det? Men tror jag är på väg att bli lite sjuk dock:/ Ont i huvudet och små stel i lederna... inte kul! Förhoppningsvis beror det på kylan:D Kan ju alltid hoppas...

Skulle behöva komma på bättre tankar känner jag också, dö på mig själv ibland alltså!!
¨
Nu ska jag gå och göra mig en stor, varm latte med asmycket skum och ladda inför Bonde söker fru, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0