- Se det snöar!

Hej ho, let´s go!
Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, hurra!? Njaej, inte än, kunde allt ha fått vänta ett litet tag till känner jag. Är verkligen inte redo för snö än, har inte ens några bra vinter skor jue...

Men nu var inte tanken att jag skulle vara deppig, eller jo lite kanske, anyways. Igår fick jag reda på att min tenta var godkänd och lite mer än så, kruxet är bara att det saknas cirkus 2 poäng för att den skulle vara Välgodkänd. Ärligt talat, 2 poäng!!! Jag är jätte glad, för med tanke på vilken mardrömsvecka det var när jag skrev tentan så ska jag vara grymt glad att jag ens blev godkänd, men just att marginalerna var sååå små...
Men godkänd är bra, och det är egentligen det enda som betyder något, right?

Idag är en bra tv dag förövrigt, bonde söker fru, oskyldigt dömd/Greys och så vidare...underbart, speciellt när det SNÖAR!!
Det blir att gotta ner sig med en latte och lite godis kanske, gottegris som jag är:D hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0