- Med en månad kvar till jul...

Med en månad kvar till julafton, inser jag hur sjukt överskattad den dagen är. Överväger ärligt talat att inte fira alls, julklappar bli det iallafall inte! Bara till vissa speciellt utvalda dock:) Vilket inte innefattar alla, alla förtjänar inte ens julklappar. Dock är inte julklappar allt, nej det är gemenskapen som räknas, att mysa med dem man tycker om! Det är jul för mig, jag skulle klara mig utan julklappar bara man får uppleva den där mysiga känslan då alla är samlade...alla man älskar och tycker om. På kvällen ska man helst tända brasan, inte för att vi har någon längre, men OM, lukten av glögg, pepparkakor och clementin. Frank Sinatra eller Bing Crosby, perfekt att mysa till med...mamma och pappa?!

Nää, nu ska jag nog ta och hoppa ner i min stora sköna säng, med det sjukt mjuka gosia täcket. Ska adventstäda mitt rum och sedan ska jag nog försöka mig på lite plugg. Oh my...tentautdelning på torsdag, helt sjukt, hur ska det ens gå? Men helgen kommer bli super iallafall, good!:D
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0