- Massa gojja

Blev en relativt tidigt morgon idag iallafall. Även om jag sov en timme längre än beräknat, men shhh!
Hur som helst gick jag upp vid halv tio och tog ut min kära vovve på promenad, vi mötte bossebatong med vovve också, alltså en hundförande polis...läskigt, men Bobbsen skötte sig mycket bra! Väl hemma slängde jag i mig en macka och styrde bilen mot stallet. Red dressyr på Gloi, shit så fin han är alltså. Smidig och lydig, och lyssnar helt otroligt mycket. Skrittade på stället utan att ta föör mycket i tyglarna och sedan ökad skritt, det var mysigt. Därefter har det dock inte hänt så mycket mer, duschat, ätit gröt, och tagit det mega lugnt. Är ärligt talat sjukt trött, börjar nästan fundera på om jag går runt och bär på något, ett svin kanske?:O Haha, nää så illa är det nog inte, men ändå...
Kanske borde ta och sätta på sig lite snyggare kläder och ta ut den där hunden på ännu en promenad, var ju faktiskt ett tag sen sist...blää orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0