- Makkisar och pizza, nam nam!

Känner att jag är grymt sygen på makaroner och typ ost? Tror bestämt att jag ska ta och koka lite och mummsa i mig framför Tv:n innan jag värmer den frysta pizzan i ugnen xD Åh herregud, hur nyttigt lät inte det då? Längtar tills Bonde söker fru också, och Oskyldigt dömd eller Greys, har inte riktigt bestämt mig för vilket jag ska välja idag? Lutar nog mot att jag tar Greys på söndag efter att jag har varit i stallet och fryst...
På tal om stallet, buhu, dom små söta är förkylda!! Dåååligt, jag som var så sugen på att arbeta lite...jaja, det får väl bli en massa mys istället. Jag klagar inte:D Mys gillas!!!

Hoppas det finns makkisar i skået nu bara!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0