- I don´t think so...?!

Sitter och ser på Mammas pojkar, helt okej faktiskt, och sedan blir det Paradise Hotel. Herregud, va illa det låter! Men men, that´s me;D
Blev ganska kanon blöt när jag var i stallet förut, jösses som det regna, töööligt!! Men jag deppade inte ihop för det, nepp, för när jag kom hem bytte jag snabbt om till joggingkläder och gav mig ut på en runda. Såg kanske ut som en dränkt katt, men den bjuder jag på:)

Ringde från jobbet imorse, så himla typiskt. Har haft hur lite som helst att göra i typ 2 veckor, kanske 3 till och med. Men just idag, var de tvugna och ringa och kunde verkligen inte. Får alltid lika dåligt samvete när jag säger nej. Det handlar ju inte om att jag inte vill jobba, utan om att jag faktiskt inte kan. Åhh, va jobbigt det ska behöva bli hela tiden. Får se till att jobba mer i december, då kanske jag har tid:D Hoppas hoppas hoppas, vill ju ha lite cash jue!
Nää, nu ska jag gå och ringa till Bris, har hört att en del tycker att jag borde göra det istället för att klaga i bloggen, HAHA!! Yeaah, right jag är inget barn, och vad skulle dom hjälpa mig med, jag bara undrar? Opps, där var pausen slut, åter till Mammas pojkar;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0