- ...det har inte du med att göra?

Usch, skjutsade precis ner min kära mor till stan där hon skulle möta upp min käre far. De skulle på "dejt" haha naaw. Anyways, det var inte det som var "usch", utan det är usch att att  det regnar ute och att det är mörkt ute så att man ser så fruktansvärt dåligt. Blir lite smått irriterad på folk som bara kastar sig ut framför bilen, hallå, tänk er för säger jag, vi som kör se er inte!

Har tillbringat större delen av dagen på universitetet idag, vilket jag tyckte var riktigt skönt. Skönt att komma hemifrån, skönt att tänka på något annat och skönt att änntligen ha något att göra och sysselsätta sig med. Det mest positiva är dock att vi gjorde klart hela första delen på arbetet. Here we go!! Rätt härligt att för en gång skull vara ute i tid, är ju nästan en vecka kvar tills det ska redovisas, tummen upp för det!

En sak gör mig en aning förundrad, och ett uns av aggression väcks inom mig. När folk lägger sig i saker som de inte har med att göra, då blir jag en aning lack alltså. För det första, vet du ingenting, bry dej inte, och för det andra så kan jag säga till dig, Malin, vem du nu än är? Känner jag dig ens? Läs inte det jag skriver om du nu tycker att det är så jobbigt att läsa. Jag skriver precis vad jag vill, vill jag klaga, då klagar jag. Och jag klagar inte bara, och visst det finns säkert "människor" som har det värre, och jag tycker det är jätte tragiskt. Men jag skriver inte för dem, jag skriver för min egen skull. Jag skriver för att få ut de känslor som man kanske inte annars får ut. Du har ingen aning om hur mitt liv se ut eller hur jag känner, så jag tycker inte att du ska säga att det finns människor som har det värre? Det vet jag också att det finns, det finns jätte tragiska människoöden, och jämfört med dem så är mina problem lindriga. Men bara för det behöver inte det betyda att jag mår bra och att jag tycker att allt är toppen! Jag tror du och ni andra som läser det här har fattat, jag tvingar ingen att läsa, även om jag kanske innerst inne vill att folk ska läsa eftersom att jag skriver här, men jag tvingar ingen, och om det stör er så mycket, SKIT I OCH LÄS DÅ!!!

Mvh Ida :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du vill få ut alla känslor så kan du ringa Bris stödlinje den är både gratis och syns inte på telefonräkningen. Tycker att din blogg är jättebra men du klagar ganska mkt... ring till Bris och få ut dig allt och börja skriv positiva saker, kram Sandra!

2009-11-18 @ 20:29:58
Postat av: Jonna

Jag håller med malin, du verkar vara e patetisk oh tragisk människa... Men jag tycker synd om dig, Stackars dig som har ett sådant sorgligt, patetiskt liv!

2009-11-20 @ 08:48:01
Postat av: Böske

Haha Jonna du är patetisk!

2009-11-23 @ 13:24:08
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0