- Working

Här sitter jag nu och väntar på samtal. Har hittat den sötaste mobilen ever på The phone house, special designad ;D kika på den!!
Annars så längtar jag efter att få sova, fasiken va gött. Bara krypa ner under filt och gooosa, myyyyss på det!!! Snart bara 4 timmar kvar, och sedan blire buss på det, gåre ens bussar på söndagar? Hoppas sötnöten ringer och sällar mig sen så jag slipper stå helt själv och frysa på torget. Det blir säkert bra det:)
Nää, men nu kan det ju få hända nått!! Nått skooj!!

Nepp, det här funkar inte, får väl fortsätta med mitt gogglande, oj ett samtal kom där, jag googlar på allt till och med Hannah Montana xD det är illa!!

Puss dah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0