- Varmt Te och blåsor

I helgen avverkades en resa. En resa som bar neråt landet mot Skåne, närmare bestämt Lund. Fast Lund var endast sovplatsen. Under fredagen hann vi med en kakbuffé, vandra i Wallanders fotspår, shoppa på varuhuset Toppen!, stå längst ut på Sveriges sydspets och doppa tårningarna i ett hav som inte var kallt...

Lördagen då, jo den spenderades i en bil påväg till Tyskland, vi åkte till en liten stad med ett namn som jag inte kan uttala, men som jag tror betydde "Den heliga hamnen" eller något sånt och den här dagen hann vi med så mycket som följande: Bli klämd i en gladdörr på färgan, passera Öresund två gånger, handla på Bordershop, vandra runt i Bürg, titta konstigt på en tysk som försökte kommunicera med mig, haha jag såg nog ut som en fågelholk xD och en massa annat...

Söndagen var dagen för hemresan, men vi hängde inte läpp för det, vi cruisade(?) runt i Skåne och njöt av ett underbart landskap, åt lax och jag körde bil från Falkenberg och hem
Det var en underbar resa med ett underbart sällskap, Tack så mycket!


Jag ser ut som ett anus men jag bjuder på den som tack;D haha

----
Måste berätta vad jag råkade ut för idag också! 
Satt i soffan med en varmkopp te i hande och småtittade på Baywatch, åsså av en slump råkade jag somna till lite. Grejjen var bara den att jag trodde att jag ramlade ner från en brygga och gjorde ett sånt där ryck, ajaj, det var inte bra, det var varmt te över hela mig. Det är en väldigt pinsam grej så jag hoppas inte att ni berättar för någon, okej? Och ett tips till er alla: Somna aldrig med en kopp te i handen om ni inte har för avsikt att vakna vill säga ;D haha 

Kommentarer
Postat av: Linn

haha men ida :D du får hålla dig till kalla drycker ;D

2009-05-05 @ 19:11:34
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0