- Esta Miércoles

G på gruppuppgiften och VG på hemtentan, jag är så glad så glad så glad!!=D Min uppsats mejlades sent igår kväll, dock inte rikigt komplett, men än så godkänd för att gå upp på seminarium nästa vecka. Änntligen känns det som om jag kan börja leva igen. Kanske kan fira med att städa mitt rum, där jag förövrigt har sänkt värmen från 5 till 1 så jag måste sova med mjukisar för att inte frysa ihjäl, läge att höja? Neee, varför det? haha

Nej efter 8 timmars arbetspass 419 samtal och ett hårt ridpass på älsklings Ricardo, så ska jag änntligen sjunka ner i min obäddade (=osköna) säng och drömma om nått fint!!

Puss på er era gurkor där ute! xD (det blir banni mej bara värre och värre)^^

Måste bara säga att HON måste ha MVG i spanska för hon kan säga: Du är min vän på SPANSKA!! =O Oh my Gaaadh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0