- Söndagkväll

Hejhej!!
Jag har haft en bättre helg än vad jag förväntade mig. Behövde ju som sagt var inte jobba igår, utan det gick bra att åka ut tidigare till min älskling. Muy Bien!
Bilen styrdes mot stugan där det var grymt kallt, burr burr, men sedan blev det varmt må ni tro =D en tur till Mellerud för shopping av kebabrullar blev det också, wiiie, och melodifestivalen och djungelboken, hihih...mums!
Tråkigt bara att det gick så fort, och att det redan är slut på helgen.
Jag skulle så gärna vilja ha sommar och värme, och typ shoppa, shoppa massor massor!! Kuligt!!

Jag har ambitioner om att gå upp och träna på morgonkvisten också, vi får väl se hur det blir med det.

Nej kanske borde gå och sova en sväng!
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0