- Nervös på något himla vänster eller vad säger man ens?

*typ förvirrad*

Nu snart ska jag gå och lägga mej och förbereda mej för en hektisk period typ.^^
Imorgon ska jag gå upp tidigt för att gå ut med vovven, sedan iväg till universitetet, sedan hem och försöka äta innan jag ska iväg och jobba, gött en fredagskväll, sen hem för att gå och lägga sig så att man orkar upp till klockan 06.00 på lördagmorgonen för att åka och, bam bam, JOBBA!! woohoo!! Sedan blire myyyyyyys, mycke mysigt ;D
Men som sagt, kanske bra att gå och lägga sig så att man orkar med detta bestyr.
Kan meddela också att det kommer gå skit imorgon på seminariet också. Jag fattar i princip ingenting av vad jag har läst, och jag menar, ser det ut som om jag bryr mej hur man tillverkar boomeranger i Australien, svaret är: NEJ!
Fanns säkerligen någon annan mening med texten också, men som sagt, den har nog jag missat, då jag inte har förstått någonting. Så mina vänner, ni kan ju alltid önska mig lycka till, eller också skiter ni blanka fan i det, jag tror att i mitt fall kommer det nog inte spela någon roll vilket ni gör. Jag är dömd till att misslyckas imorn helt enkelt!!! xD

Godnatt och sov så gott alla korrar där ute!! *kurri kurri* hihih

Hasta luego, och kom ihåg, utala inte h:et, snääälla!?=) *blink blink* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0