- Jag dör av skratt inombords^^

Det är fortfarande ljust ute, hör och häpna, och man blir så himla pigg och glad utav det! Men konstigt nog krävs det lite till för att "pluggorken" ska infinna sig. Hm, frågan är om det ens finns någon sådan någon gång xD tveksamt....men man gör sitt bästa, det är alltid något!
Imorgon ska jag jobba mellan 08.00 - 12.00 göttans, perfekt tid faktiskt, jag klagar då inte ett dugg, absolut inte!!
Sedan ser det ut som om det blir staden med Leils, kuligt värre, mee like it!!

Nu sitter jag bara och väntar på att Fritzson ska komma, han är på datakurs, haha tocken nööörd han är ;D men rätt söt ändå...

------
Var bara tvungen att lägga ut lite randombilder. Måste vara århundradets bästa bilder xD Seriöst jag tror jag dööör!! Det måste ha varit en mycket äcklig dryck Mr Flower smaka på och som Mrs Arab var tvungen att kolla upp, eller whaat!? xD

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0