- En onsdag

Vem hade trott att jag skulle rida runt barbacka i jeans och en vanlig tröjja i ridhuset på Krk på en ponny? Inte jag iallafall, men det var grymt kul, och det gick så sjukt bra :D
Blev sjukt sugen på egen havremoppe alltså, en egen att lära och forma och gosa med. Tror att jag skulle behöva det faktiskt. Det är i stallet jag känner mej lugn och det är där man kan låta sig glömma allt annat. Om jag ska sätta upp nått mål i mitt liv så skulle det vara det!
Synd bara att det ska vara så nedrans dyrt, men en del saker kanske blir vad man gör det till också....
Hade vart kul och få vara i stallet mer än en gång i veckan, jävla skit bara att man ska behöva jobba på annat håll då!!
Allt kan inte bli som man vill...

Annars har det varit en toppen dag idag, skönt att det finns sådana också. Wiiihho! Även om en del dåliga nyheter dök upp :/

Jag ska dessutom utveckla en ny unik stil har jag tänkt. Jag ska bli en cool rockande barbie xD fatta va coolt lr!!:D mohaha


----

i guess it's time to make it easier on ourselves
is it time to let our feeling have their ways?
i know this time i won't do anything at all
this time i'll let the fire burn out of control

i get a feeling i can make it on my own
like it's meant to be my kingdom and my throne
but i can only make it last a little more
if i'd only let that fire burn out of control

so c'mon now
nomadic you, nomadic me. i'm walking on my knees
nomadic you, nomadic me. a lot of things to see
i got a ticket for a nowhere ride,
everyday i've been a bit outside
nomadic you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0