- Nervös som en liten kyckling

Nerverna är på helspänn och jag känner mig verkligen inte helt förberedd inför imorgon. Har försökt att soppa mina känslor inför morgondagen under mattan, men nu går det inte längre. Lätt illamående och lite "shakie". Klockan 10 drar det igång, trodde det var kvart över också men icke=O vart ligger ens sal 1D227? Blir att åka dit tiidigt för att leta!
Insåg förut också att en del böcker skulle vara inlämnade idag, vad gör man då? Jo, en timme innan klockan slår om till ny dag går man in på bibliotekets hemsida och gör ett omlån. Så var det klart!!;D Himla skönt!

Jag längtar verkligen tills ungefär klockan 12 imorgon. Usch så nervös jag är. Nej, nu får det bli att läsa igenom den där uppsatsen en gång till för att sedan hoppa ner i bingen!
Nattinatti!!



Hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0