- Kissa på Sveriges nationaldag?

Woohoo, besöks rekord i förrgår!! haha xD
Här sitter jag nu och väntar på att tiden ska gå, slutar om...måste räkna, 2 timmar och 45 minuter. Göött!! Är så himla kissnödig, måste snart gå på toa, får vänta till min "kollega" är ledig så att hon kan svara. Usch vad kissnödig jag är!!
När det inte ringer sitter jag och lyssnar och tittar på Paul Potts! (stavas det ens så?) Han är ju sååå läcker=D nooot, men lite söt är han ju iaf, kanske?
Hm, 89 samtal har jag hunnit med, det är faktiskt lite mysigt att sitta här, lungt och skönt!!=D

Nee, nu måste jag faktiskt snart få kissa, jag ser ubåtar snart xD Haha, lite trött är jag kanske också, längtar lite tills imorn eftermiddag, hoppas det regnar, då ska jag gotta mig under en filt och se på film!!! Myyss!!

Sveriges national dag är ju idag också, tanken var att jag skulle träffa leils idag, men det ser ut som att planerna blev lite ändrade :( buuhuuu!!
Jaja, nu kanske jag verkar mer depp i det här inlägget än vad jag egentligen är..men jag är kanske lite depp, men inte fullt så farligt, eller nått!! Ne, jag vet inte vad jag håller på med. Jag behöver kissa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0