- God Natt

Oj vad tiden har flugit iväg sen jag var här och lämnade avtryck senast. Har jobbat och grejjat med en massa annat. Hm, så kan det vara. Idag har jag kört en massa bil, och då menar jag verkligen en massa bil! Fram och tillbaka till Torsby, och sen fram och tillbaka till Deje, OMG!
Imorgon är det midsommarafton, helt otroligt med tanke på vädret. Jesus, det är ju svinkallt alltså!! Har inga större förväntningar då jag har lärt mig att det är bättre att låta tiden utlåta hur det blir. Har man inga förväntningar behöver man hellre inte bli besviken, men nog hoppas jag allt att det blir kul:)

Jag längtar så tills jag har pluggat klart och förhoppningsvis fått ett fint jobb med hyffsad lön, då ska jag leva ut min dröm, MIN MIN MIN...åh vad jag hoppas på att jag kan det!! Jag kan nästan göra vad som helst för det. Jag ska minsann bevisa att jag kan, jag ska visa för alla som tror att jag inte är nått att jag visst kan. Jag kan inte hjälpa att alla inte lever efter samma förutsättning när det gäller drömmar. Jag har EN dröm och den tänker jag så fast vid!!

Man kanske borde gå och städa lite på rummet? Ligger en jäkla massa kläder överallt där, inte så snyggt kanske...det löser sig!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0