- En eftermiddag på jobbet

Jag kan inte direkt skryta med några höga besöks siffror i den här bloggen, igår hade jag hela 3 stycken varav en var mig själv xD Men jag skriver för min egen skulle så egentligen är det kanske bara positivt att den inte läses av så många. Däremot ska jag inte sticka under stol med att det är jämt lite roligare när man ser att många har varit här och läst:) Så mina kära trogna läsare även om ni nu bara är 2 stycken, keep going!!

Sitter här på jobbet, och jobbar, nej, det är inte helt sant, det är äckligt lungt. På nästan 2 timmar har jag besvarat hela 45 samtal, snacka om lugnt!!
Längtar till ikväll när min söta lilla älskling^^ kommer och hämtar mig, mysigt!! Ibland hamnar man i sådana där svackor när allting känns tråkigt och värdelöst, helt hopplöst och fruktansvärt meningslöst. Då blir det de som står en närmas som drabbas, omgivningen och de man umgås med. Man orkar inte alltid vara glad, det är svårt att ta allting med en klackspark när det känns precis tvärtom. Allting som sker är något som stör en grymt mycket, man får känslan av att det bara är en själv som försöker och tänker på allt och alla de små detaljer som man kan tänka på...
Sedan blommar livet ut igen och det blir lättare att leva, idag känns lite som en sådan dag. Kan vara för att det finns saker att se fram emot och att allting inte känns lika mörkt fast än att det regnar. Jaa, ibland är det helt enkelt lättare att tänka positivt...

Imorgon rullar bilen till Göteborg och Liseberg, sötsaken( så kul att driva med dej;D haha) och jag, och förhoppningsvis två små filurer till utgör passagerarna och chaufföer på resan. Hoppas att vädret gör ett uppehåll och slutar upp med att pissa!!! Usch, så trött man blir!! Ge oss sol och värme!! Snälla:D

Nej nu ska jag ta och koppla in min jätte hög med patienttelefoner, fan ta systemet om det fortfarande krånglar!!! Ghaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0