- 9 timmar kvar...

Har nu påbörjat mitt monsterpass, jesus!! typ bara 9,5 timmar kvar nu;D
Det beror nog på att jag är trött och lite snurrig, men jag har fått ett återfall, OMG, inte bra, pirripirr;D haha nej men seriöst whyyy?! My big secret crush(a) Very very secreto;D mhihihhi. Läskigt, men jag undrar när det ska ge sig, det är inte bra för min psykiska hälsa att varje år få en släng av detta, nej nej nej!!! Det är inte nyttigt...

Åh se på fan, när jag har skrivit klart detta är det bara 9 timmar kvar, hallelujah!! Nästan lika mycket hallelujah som jag redan känner i kroppen, hahah jisses måste skärpa mig!!! Ryck upp mig!! Puss puss:) Det är så det blir när man bli lämnad ensam en vecka, farligt farligt!!! Då får man söka sig efter nått annat, och det lät inte bra, men ni behöver inte fatta, och NEJ det handlar inte om sex, jag vet nog att det är vad ni tror när ni läser detta, men så är INTE fallet!! Det finns bättre saker i livet;D Tro mig höhö
Nej, nu får jag ge mig, har lååång tid kvar, måste ta igen mig lite, men som sagt bara 9 timmar kvar;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0