- I natt jag drömde något som...

Hade en sådan fruktasnvärt hemsk dröm inatt. Det var en äkta mardröm, och jag är tagen än. Känner mig hel konstig i hela kroppen. Jag och Bloomieboy var ute och red i skogen på sörmon, och som bekant så finns det en skjutbana där som vi tydligen kom alldeles förnära, men det fanns inga varningsskyltar. Hur som helst, skulle de just denna dag ha provskjutning för misiler(?). Vi satt där på vora hästar i godan ro, när det helt plötsligt började explodera runt omkring oss. Bildelar och bussar flög hej vilt, tills det tillslut landade en buss på min Bloomie!! OMG!! Det var hemskt, han blödde överallt, och sen kom det en massa läkare och sprang överallt. Jag var helt knäckt hur länge som helst kändes det som. Men han klarade sig, och lite komiskt slutade dock drömmen. När han sedan var frisk och kunde prata säger han:
- Men räven är död ju!

Ja, herregud säger jag, det var otäkt, men vet ni vad det knäppa är. Hela denna dröm hann utspela sig under de 10 minuter som jag hade på snooz(?)  Så kan det gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0