- Det luktar konstigt...?

Hemma är jag, trött som ett anus, om ett anus nu är trött? Förhoppningsvis inte, haha xD
Jag är nog en aning övertrött för allting är väldigt roligt. Jobbet var en katastrof idag, underbemannade till max, herre jösses!! Pricken över i:et var när datorn hängde sig mitt i en rush, jävla apparater säger jag bara!! Imorgon  blir det stan en sväng, födelsedags present ska inhandlas som för övrigt inte är någon hemlis längre. Jag har alltid undrat hur folk kan skicka sms till fel personer, men har nu insett att det är väääldigt lätt hänt.ehm!
Stan med Linn blir, och sedan förhoppningsvis blir styrkan utökad med en lite Leils, en mycket söt lite arab=D hihih! Som jag förövrigt kommer sakna grymt mycket när hon åker iväg till Africapaprica!! Oh my god! Inte bra inte bra!!

Nej nu ska jag piffa håret, måste ju vara snygg när man ska lägga sig, speciellt när man sover själv, vem vet vem som då kommer och hälsar på;D^^ Skooooja!!
Puss på er godingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0